Friday, August 7, 2009

1. Päev

20.07.09 – Uuskülla saabumine.

Kell 15.30 lohistasin enda emme abiga suuuuurt spordikotti Balta poole J Coffee ini juurde jõudes märkasin esimesena Elisat (millegi pärast on just tema mulle esimesest Peipsi III kohtumisest kõige rohkem meelde jäänud) ja loivasin enda kotid teiste kottide juurde. Niisama aega surnuks lüües, ootasin Janist aka Jaanat, kes ka lõpuks kohale jõudis ja siis minu emme läks ära, veendunud et ma teen kindlasti lollusi. Ha! Möödusid minutid ja peagi hakkasime kõik oma kotte suurte pingutustega mööda perrooni vedama – meie rongini jõudmiseks tuli ringiga minna -.- Ma tõsiselt mõtlesin, et mu käed venivad pikaks nagu ahvil, aga abi ka ei tahtnud, selline ise tuju oli.

Rongiga tuli sõita 3 tundi- k o h u t a v. Kuna ma polnud eelmisel ööl peaaegu et üldse maganud (Cätu oli ju minu pool ja magamisest võis ainult unistada) olin ma unine. Rongis oli jube palju malevlasi ja sõit polnud eriti igav- sai naerda, sai lollitada, sai ka niisama oldud. Rong venis nagu tigu mööda märga ****i ja ma magasin alguses akna najal, siis hiljem viskasin Jaana selja asuva istme peale pikali ja üritasin magada. Jube järsult läks uni ära ja ma läksin oma kohale tagasi, aga ikka veel oli mitu tundi sõita.

Kui me kuulsime, et järgmine peatus on Püssi, oli märgata rongis liikumist- kõik aimasid, et peagi on vaja maha minna. Jõhvis tuligi maha roomata ja kotid minikaubiku juurde lohistada. Peale seda istusime minibussi ja läks jälle sõit lahti! Bussis oli natuke imelikku juttu Elisaga, naermist ja siis vaikus.

Saabumine Uuskülla oli enamusele pettumust valmistav. Kõik nägi välja üsna räämas ja kole. Iga hoone kohta, millest me mööda sõitsime, ütlesid kõik et „palun ei, mitte seda maja!“ Lõpuks väljudes minibussist meie cämpa ees, ei osanud paljud midagi arvata. Maja oli suht kole. Poisid karjatati ühte majapoolde, neiud teise majapoolde.

Mina, Jaana, Andra ja Elisa pidime minema tuppa, mis oli tegelikult loodud 3 inimese jaoks ja kõik oli n i i k i t s a s. Rääkimata sellest, kui must kõik oli! Kõik see tiris tuju alla ja kõik muutusid üsna süngeteks. No oh please, millesse ma ometi ennast mässinud olen!? Kui me olime kotid vooditele visanud, läksime korraks ringkäigule ja sööma. Hahha, kokaonkel on Volodja, ja muidugi ta ei räägi Eesti keelt. FAILIO! Söögiks olid külmad makaronid mingi puljongikastmega, kummaline pihvi-laadne-asi ja maitsetu tee. Oi kui nämm. Ka kogus oli väike, tundus nagu oleks uuesti koolis -.- õõh, jube. Söögikord tuju parandamise asemel muutis veel tõsisemaks.

Minu mälu ei pea asju kinni, sama kasutu kui sõel vee kandmiseks. Midagi küll ikka jääb külge, aga seda on vähe. Igatahes, millalgil läksime staapi ja seal niisama tegime vetsupaberimängu , kordasime reegleid jne. Kuidagi saime ka kolm tüdrukut nõusse meiega tuba vahetama ja nüüd me olemegi suuremas toas- mina, Jaana, Andra, Elisa ja kaks tüdrukut, kelle nime ma olen kaks korda küsinud, aga mis mulle siiski meelde ei jäänud -.- Sorry!

Siin toas on täitsa mõnus, kuigi meil on üks tuli terve toa peale ja minu voodi on pimeduses, aga see pole hullu, vähemalt on ruumi! Minu ja Janise voodi vahel on mingi öökapp või asi, mille peal on igast sitta ja sahtel on TÄIS IGAST NÄKSIMIST. A fat kid’s paradise.

Nüüd on kell juba üsna kesköö paiku ja ma lõpetan heietamise. Läppar on mu põlvel sitaks soe, mul on tunne nagu mr. Galetin jälle paitaks ^^. Mm, osake tahaks magada, aga teine osake tahaks jääda üles ja juttu ajada.

Shit, ma olengi siin KÕIGE noorem, ma loodan et see ei mõjuta teiste arvamust minust, sest need kes mind teavad, võivad oletada, et ma pole nagu enamus minuvanuseid. Ohh, ma ei kujuta ette mis siin hullumajas saab, aga mis ikka võib toimuma hakata, kui kokku lükatakse 20 noorukit ja nad on järjest kolm nädalat koos? Võin kihla vedada, et keegi läheb närvi, keegi muutub pohhuistiks ja mõni lihtsalt on.

Aja, Annu suitsumure sai ka lahenduse – suitseta, aga alalt väljas. Kui küsiti, kes suitsetab, tõstsid käe ainult Annu ja üks poiss, aga nkn on veel suitsetajaid siin. EWW. Hihihi, ma parem lõpetan, muidu Janis lööb mu maha.

Meowww, the best girls night in a godforsaken place. Aga et on öö, tundub kõik kui unenägu vaid ?

- Leelu ehk lokilammas:P

Aga nüüd, kommid suhu ja hambaid pesema!

No comments:

Post a Comment