Friday, August 7, 2009

28.o7

28.07.09

Nonii, tundub, et mina teen alati päeva esimesed sissekanded, aga see on vast ikka sellepärast, et ma võtan alati siuksel ajal oma läpaka voodisse ja kirjutan siia mingit mõttetut jama. : D

Nüüd aga, MAGAMA.

Ei tegelt, tahaks ühte asja öelda/kirjutada. Minu arust on see värvijate palga vähendamine üli ebaaus ja ma ei mõtle seda selle 27 eegu pärast vaid seda kõige eetilisema poole pealt. Esiteks, mina ei olnud isegi mitte värvi tilgane, kui me värvisime. Teiseks, siis peaksid nad maha võtma ka neil, kes tööajast ujumas/poes käinud. Ja kolmandaks, peaksid nad siis juba kõigil maha võtma, kuna me niikuinii kõik viilime jnee… See viimane on muidugi ülimõttetu, aga see, et meile nii tehti on siiski väga ebaaus. <_<

Samuti arvan ma, ja ma pole ainuke, et Ritv peaks veidike tagasi võtma end, sest see kuidas ta praegu juba käitub, on midagi siukest, mida tema, kui see kes ta on, teha ei tohiks. Isegi sellist muljet ei tohiks jätta. See on juba imelik igatahes. O.o

Nüüd aga päriselt, magama. Kell on 00.27. J

- Jaana

Ma nõustun Jaanaga Ridva asjus, aga ma pean ka mainima, et ka see on ebaaus, et meie kes polnud milleski süüdi, peame Spartade pärast kannatama. Ma ootasin värvimist kõige kõige enam ja nüüd tõmmati vesi peale -.- Vähe sellest, mina pidin täna jälle mustikale minema, kuigi Kristjan ja Tõnis pole üldse seal käinud! No fair -.- Kell on 18:03 ja ma jõudsin just poiste & Liisiga poest tagasi. Neil oli üsna huvitav plaan alkot osta. Kõik peale Oliveri ja kellegi pakkisid end autokasti ja siis Kai ja Ritv isegi ei vaadanud, kas kõik on kastis või ei ning sõitsid nahhuj. Oliver ja keegi veel jäid sinna alkot ostma ja tulid jooksuga tagasi. Just jõudsid tagasi, nagu päkapikk Siim reportis. Oeh, nad hakkavad täna öösel jooma, osake minust tunneb neile hommikul kaasa, aga samas, they’re gonna have fun though. Keegi kunagi seletas väga hästi lahti tunde, mis meid valdab hommikul peale joomist- me lõbutsesime ja tundsime ennast hästi järgneva hommiku arvelt. Ja nii ongi. Wtf, Kristjani vanemad (või keegi teine?) on külas. Mis teema nende külastustega on -.- ? Ah poh, ma lähen alla seltskonda sulanduma. Ega mind nkn kuskile omaks ei võeta, aga observida on siiski huvitav.

P.S meil Elisaga oli metsas isegi sitaks lõbus vahepeal. Puuviljasalat.

- Leelu

Kell on 23.36 ja ma mõtlen, mida edasi teha. Tahaks nagu magama minna, aga ei ole und. Tahaks mängida midagi, aga mul on juba neist kaartidest kõriauguni. Tahaks teada, mis Spartas toimub, aga ma ei usu, et seal miskit huvitavat on. :D

Tõnis on meil praegu külas. Leelu tegeleb oma moblaga, Sille magab(pmst) ja Tõnis teeb Elisale masssaaži. Tüdrukud (Reelika, Liisi ja vist ka Elise) läksid Spartasse, kuigi nad enne just ütlesid, et nad täna ei viici minna. No loodame, et nad siis varsti tagasi. :D

Ei teagi enam, mida edasi kirjutada. Annu tuli just, aga see pohh. TÕNN TEGI STRIPPI, tahtis Leelu pükse proovida. Kenad pildid tulid isegi. ;)

Ei, nüüd ma lõpetan, vaatab, mis homme saama hakkab. Mu käed on pealt pääääärriiiiiis punased/pruunid. xD Aga jah, lõpetan. bb.

Mingi fakin’ moeshow. Leelu Tõnni pükstes ja värki.

- Jaana

(kommentaar Leelu poolt: „Meenutage mulle, et ma homme neid pükse tagasi küsiks. Ja parem oleks, kui nad terveks jääksid. Oh fudge kui suured ta püksid mulle on o.O Tõnis ei näe üldse nii suur välja o.O )

Blargh, ma tahan actionit! Ei taha magada! Ei taha veel tuttu minna! Aga samas, Spartas käib prazdnik aga sinna ka ei taha minna. Vist. Nyu, mida teha mida teha?

- Leelu

No comments:

Post a Comment