Friday, August 7, 2009

24.o7

24.07.09

Jah, sorry, kuupäev läks tõesti veidi valesti, aga eks ma olin lihtsalt mõtetega reede peal, mis juba märkamatult kohale jõudnud. : )

Kell on praegu aga 01.12 ning ma olen veel üleval, sest ma tahtsin Hearts-i mängida xP. Ennist just lõppes suht igav Aliase mäng ja igav oli ta sellepärast, et need, kes eile ka mängisid, teadsid pooled sõnad lihtsalt ette. Aga jah, päev muidu oli lõbus. Marjad, autosõit, kuuevõistlus ja Raadiomängust edasi saamine. Wuhhuuu, ^_^ Kuuevõistluses sain muidu üheksanda koha, sest mul oli hüppenööri harjutusega raskusi, kuna ma ei tohi tegelikult ju hüpata, aga no see selleks. Maffiamäng oli ka väga lõbus. Eriti armas oli see, et ma ka ei saanud keegi eriline olla ning pidin lihtrahvas olema. Päris mitu korda tapeti ära ka, arvates, et olin Maffia, kuid asjatult.

Aa, ja ükskõik, kes siia ka ei kirjuta, võiks:

  • Kindlasti mitte ropendada järgmistes sissekannetes, sest suht masendav on ikkagi lugeda midagi, kui praktiliselt igal real on mõni ropp sõna või tärnidega tähistatud sõna. -.- Proovige lihtsalt kirjutada kuidagi inimlikumalt, mitte nii brutaalselt. ( ;

A, mida ma olen veel märganud, et Spartalased ja tüdrukud on rohkem suhtlema hakanud, mis on ju iseenesest hea, kuid siiski on veel pikk tee minna, et kõik sõpradeks saaks.

Marju mina homme korjata ei tahaks, kuid olen umbes 98% kindel, et pean seda tegema. Praegu tahaks ka juba vist magama minna, et homme tõusta vara ja teisi äratada, sest et minu&Annu&Leelu kord on olla äratajad. Ma loodan, et see tuleb meil hästi välja.

Praeguseks on siis kõik, adjöö .

- Jaana

Äratus. Väga hea, kui poisid polnuks ainult üles varem ärganud. Armas oli sisse astuda, kui Sanders pesi hambaid, Henri tuli poolpaljalt vetsust välja ja Oliver tuli rätik ümber dušši alt välja. xD Eks me siis panime edasi, nende nö Elutoa seina toppisime maki juhtme ja panime Linkin Parki põhja. Samal ajal, kopsisid Annu ja Leelu poti ja lusikaga ning proovisid järele jäänuid äratada. Tüdrukud olid samuti juba enamuses üleval, aga meil oli fun. Eriti naljakas oli see, et Kai oli niivõrd leilis selle poti kolistamise mõtte peale, et isegi mul hakkas naljakas. =D Aga nüüd igastahes, lähme sööma ja siis tööd rabama. Head ööd. :D

- Jaana

Haha, Henri polnud poolpaljas :D tal olid siiski trusperid jalas ;D Kuuuurjavaim, i’m not allowed to swear, even with *-s -.- I was being polite! Oih, peaks staapi minema, et teada saada mis töö me saame. JEa. Muruniidukit palun. PALUN. PALUN. Olgu, ma lähen nüüd.

P.S TÄNA ON REEDE, JESS JESS LEMMIKPÄEV!

- Maffia lemmik tapmisobjekt, Leelu.

See, et tal olid aluspüksid jalas, see tähendabki, et ta oli poolpaljas!!

- Jaana

Pooled däed ei dööda

- Leelu

No comments:

Post a Comment