Friday, August 7, 2009

21.o7.

21.07.09

Iiigastahes olen mina nüüd arvuti taha lastud! Meil on mõned loetud minutid jäänud, praegu on selline „siesta-periood“, kus saame leiba luusse lasta ja natukene vabalt võtta. Teised mängivad kaarte ja ootavad kella kukkumist.

Me oleme tööl ühes kompleksi kaugemas otsas, kus poisid saevad elektri-ja mootorsaega (okei, nüüd küll ainult elektrisaega, sest mootorsaag andis otsad) ja meie Elisaga kärutame neid kilomeetri kaugusele puukuuri. Seal on vahva Karl, kes üldse ei nuta sellepärast, et ta üksi seal aedikus kinni peab olema. Hehe.

Rebecca käis ka meil vahepeal silma peal hoidmas ja tuli ajas meiega natuke ingliskeelset puhelukset..

Kui meil vaba aeg tuleb, peale seda kahetunnist töörügamist, nõuame pidu ja puhkust, ehk tahame poodi ja ujuma minna!

Pm, ma ei oska midagi praegu rohkem kirjutada. Ma haisen =D

Aga see kuulub füüsilise töö juurde. Kõik ei saagi mingid little fairy-princessid olla. Miu.

Annu over and out for now.

PS. Vanad vene mutikesed käivad prügikasti kõrval vanade lagunevate korvikestega marjul. Meil on kurikaval plaan nendega varsti liituda.

-Annu

No mis nüüd, kõik surmväsinud ja istuvad, et saada väikestki puhkust. Kõik on vaiksed, kes lihtsalt lebotab voodis, kes kirjutab oma maleva päevikusse ka uusi sissekandeid, kes läheb väikest Itaalia saladust valmistama, =D kes istub lihtsalt keset tuba ja vaatab pilte Annu fotokast, mis ta teinud on. Praegu on kõigil lihtsalt väga suur väsimus peal ning loodetakse, et rühmajuhid meiega piinavaid harjutusi täna tegema ei hakka. Oehh, ja see on ainult esimene päev alles. =D

-Jaana

Oi, jälle minu kord, oh the greatness! Igatahes, öösel oli suht naljakas magada. Madratsid krudisevad nii valjult kui keegi külge keerab, nagu maavärin toimuks :D Selline pinge/ärevus oli õhus tunda, kõik ootasid, et keegi külge keeraks, et tema mürina varjus ise ka ennast keerata ja kui keegi lõpuks ootamisest väsis ja külge keeraski, võis märgata krudina viiekordistumist.

Hommikul ärgata oli ka „eriti mõnus“ – ma nägin mingit toredat und, ma vist nägin seda ilusat 12ndikku (mitte viiendikku, Jaana!) unes ja järsku kuulen, et mingi muss mängib. Kohe mitte ei mõiganud, kas see on ka unes või ilmsi. Järsku ütles Jaana minu nime ja uni katkes kui lõigatult. J.K palus mul ta telefon vastu võtta ja helistaja perse saata. Kevin, kuradi jobu helistas ja ajas meid 7 minutit enne äratust üles -.- And for what? Random nonsence talk, mida ma unisuse tõttu ei mäleta -.-

Hommikusöök oli lahja mannapuder ja mingi imelik juustu(rosina?)sai, aga ma sain selle nii kuiva, et ma seda ei söönud :/ Tööde jagamiseks läks oma pool tundi, siis me ootasime uusi kindaid ja lõpuks läks töö lahti. Ahjaa, kui meie ootasime oma kindaid, proovisid poisid trimmerit tööle saada- selleks kulus nii kolmveerand tundi ja siis oli ka see tamiil või asjandus vaja välja vahetada

Jee-jee, Annu ja Elisa olid puid vedamas (nagu võis ülevalt lugeda) ; mina, Jaana ja Reelika (teisest toast üks) rehitsesime seda jama mis kõik tee ääres muruplatsil oli. Tegelt pidime riisuma muru, mida poisid (Silver ja Siim-Kristjan vist?) trimmerdasid, aga seal oli no ikka pmst kõike, ka abordijäänuseid, rövedaid tõugu-vagla asjandusi, sipelgapesi (mis said korralikult lammutatud). Igatahes, Anne ja Sille (kurat, oli ikka Sille, eks?) pidid metsast prügi korjama ja seda oli loomulikult palju- alates vorstikiledest lõpetades täis lastud mähkmetega -.- Türrrrr küll, jutt käis ju ometigi värvimisest, miks siis sellised X tööd ?

Riisuda oli igav, vähemalt enamus ajast. Kui sipelgaid killisime, siis oli isegi täitsa lõbus, aga vb lõi mu sadistlikum pool välja :D

Apppiii, käisime poes – 25 minutit sinna, 40 min kohal, 25 tagasi. Pood polnud suur, pisike külapoeke ühe paki kondoomidega, nagu Annu mainis. Mu jalad valutavad ja ma tahaks massaaži nnnnnn *dreams of a great massage* I say whatwhat, tutvumismängud !? HALLOOO, see siin EI OLE „Õige valik“ ega midagi J Samas, oleks tore korra veel nägu nimega seostada, poh et ma nkn unustan selle 10 minuti möödudes ära. Tahaks ujuma või dušši alla, aga wtf seal on mingi toruasi katki ja ruumi vähem kui sardiinikarbis. Siiski, tuleb üle elada.

I think I’ll stop this blogging now, or else you’ll get bored. But I’ll be back bitchh :P

-Leelu

Oh, guess what? It seems to be my turn again. Woppee-doodle-doo.

Tegelt on kõikidel mingi üliväsimus peal ja ainuke meie toa hetkeline aktivist on Kristjan (mis siis, et ta siin külastajarolli täidab). Tegin talle ettepaneku kätekõverdusi tegema hakata.

Põhimõtteliselt oli meie poetripp vägagi edukas. Mina jõudsin tagasi kahe suure pudeli vedelikuga (küll mitte mingi kange kraamiga), kolme õuna ja paki porganditega. Tagasiteel oli õhus tunda teatavat tüdimust/väsimust, sest enamus grupid olid kolmekaupa jaotunud. Eddy oli loner, nagu alati, blablabla… Mul vajub silm kinni selle teksti kirjutamise peale. Andke andeks, mu paadunud toakaaslastest fännid, ma kirjutan kunagi rohkem. Siis, kui rohkem energiat on. Miu. J

-Annu

O, hello. Annu on board again. Leelu, Elisa, Kristjan ja Karl hakkavad kaarte laduma, potiknõida vist? Stressi ei saa mängida, sest meil ei ole adekvaatset lauda, mille peal närve kaotada :D

Mu porgandipakk läks lahti, tuba on krõmpsutamist mõnusalt täis. Leelu ja Karl oleks võinud viimase porgandi pärast kaklema minna, hehe. Oleks tahtnud verd nähaJ Nii ei saa ju rallit sõita, kui isegi MÕNI poisslaps siin džentelmen on.

*sigh* Kõik teavad, et meil on siin täispuhutavad madratsid, mis mõnusaid häälitsusi toodavad? Ma istun praegu Jaana voodi peal, Karl on ühe madratsi otsa peal, ja mina hüppan iga jummala kord, kui ta mõne kaardi maha laob. Väga viis.

Huvitav, kus Džein on üldse? Teadmata kadunud…

Öörahuni on natuke alla tunni jäänud. Ja mu lemmiklaul hakkas mängima. Nüüd võiks peavalu ka üle minna!

Põhimõtteliselt tuleb homme mingi külalisrühm Iisakult külla ja me peame mingitmoodi spordipäeva neile orgunnima. Ainuke pluss kogu selle asja juures on see, et tööpäev on lühendatud. Tegelt tuleb raudselt mingi lõbus päev, aga mulle reaalselt ei paku huvi totakate ja tobedate spordiürituste kaasategemine. Fun on see ka, et ma olen võrkpallimeeskonnas (ja mitte vabatahtlikult!) T_T

„The city’s beautiful, in the early morning air.“

Karl kirjutab siia kohe, I can feel it.yfvybh

Nonäed.

Okei, keegi teine kirjutab edasi. Toodles! J

-Annu

Hey ho

-Karl

Nagu võis näha, Karl kirjutaski. No ma ei mõista, keegi ei kirjutanud tutvumismängudest -.- It wasn’t that bad… No minu lemmik oli linamäng J et nagu on üks lina, mida rühmajuhid üleval hoidsid (nagu trikimees Jürgen Wuber) ja ühel pool lina istusid kõik tüdrukud, teisel pool poisid. Kui lina oli üleval, roomas mõlemast rühmast keegi linale lähemale ja siis rühmajuhid lasid lina alla ja kui sa istusid seal ees, siis pidid võimalikult ruttu ütlema selle nime, kes sinu vastas istus. Raissskkk, ma sain selle trimmeritüübi, mitte selle Siim-Kristjani, vaid selle teise noh -.- Enne oli just mingi joonistamismäng ja siis tema pidi mu nime kirjutama paberile. Igatahes, mina tema nime ei teadnud (selgus et Silver, oh the f****n’ irony) ja ta kohe hõiskas „Leelu“ mängu lõpus olin mina ainuke idioot, kes pidi poiste poolele minema -.- Oijaah, spordipäev homme *so not positive* nalja kui palju, tahaks et oleks naistekandmine ka, siis nkn kõik üllatuvad, kui kerge ma olen J No ei taha mõelda sellele, et homme on ka vaja tööd teha. Ja siis veel pmst kolm nädalat ka -.- APPI MA SUREN SIIA NIIVISI JU! I need a massage, bad.

Lutipluti, mul hakkavad rohud mõjuma J abljöööö, and i thinkz i got a sugar-rush!! :D

Helllllyeaaaaa, let’s party bitches!

P.S nüüd tahaks ujuma minna, kui on 15 minutit öörahuni -.-

- Leelu

Ohai. Töö tegi ahvist inimese, da? Hommikupoolne aktiivne kisamine ja käetõstmine tõi mulle, Andrale, Kikule, Tõnnile, Karlile, Madisele ja Eeedikule puuraie ja pakuvedamise töö. Kaks ägedat käru (ÜHERATTLISEGA SAI KURVE VÕTTA) (OMG) ja kaks veel ägedamat mootorsaagi (STELLA KAKS) ja pikendusjuhe ja vana hari ja uus punane hari. Mina Andraga saime kärud ning pidime puupakke 6000000km kaugusel asuvasse kuuri viima. Ning siis tagasi tulema. Korrata. Veel. Karl ja Tõnis jäid meist kuuri, riita laduma ja prügimäge taluma. Ausõna, see oli parajalt jube hunnik JJ

Iga korraga muutus tee üha pikemaks, nagu 63936742974+1 km lõpuks. Jalad valutavad, ja mitte vähe. Metsmaasikaid oli palju, mis toos kaasa Andra nätsupeitmise väikesesse auku tillukese lehe alla. (Kanalisatsioonikaev) Hiljem tegi Kiku mulle käruküüti ja viskas mu maha vana veetorni kõrvale, kus oli veelgi suurem maasikauputus – peod ja rohukõrred täis. Näm.
Mootorsael sai pidevalt benss otsa ning mingi hetk andis ta lihtsalt otsad, mis tagas töökoormuse märgatava vähenemise kuna saagida tuli (O NOEZ) väikese sinise (NÜRI) elektrisaega. Üks saag viiele saagijale. Saagimiskiirus 1pakk/10min.

Homme tuleb samal seltskonnal tõenäoliselt sama töö J

Jaladvalutavad, massaazi?

- Elisa

Kell on 23.20, Minu voodis istuvad 3 inimest veel peale minu. =D Tee on teemas. =D Ei aga jah, kõik tahavad lugeda kõigi muljeid ja lihtsalt mulli, mida me kõik kirjutanud oleme.

Tulime alles Staabist, võitsime Madisega Aliase mängu, Jeiiiii, Enthusiasm. =D Ei, mina ei viitsi rohkem kirjutada, suva. xD

- Jaana

Kas läpaka soojus on mõnus või ei? Täna sain mängida prükut ja suht jah, ma ei tea, homme seda teha ei tahaks. Päris huvitav prügi oli – mustad banaanikoored ja elevandi mähkmed. Lõpuks me avastasime, et me võiks labidaga prügi prügikotti panna. Aju läks soojaks ja labidas oli peenis ja prügikott oli tupp ja prügi oli AIDS. Jah. Ma ei ole tegelikult ropp. Aga homme prügi korjata ei tahaks, ma nüüd pässin läpakat.

- Anne

Madis ei taha minna oma tuppa, ta tahab teha peenisenalju. Ma leidsin täna sõbra – Kollane õhupallikana. Kana tegi Madisele musi aga Madis oli nilbe ja tahtis kanaga keelekat teha. Böö. Laes on Simpeliinimesed. Põnev. Läpakast tuleb Green Day. Damn, mul tuli meelde, et me pidime madratseid pumpama. Pump on poiste pool. Oh well, eks siis tuleb veel üks maavärinarohke öö. Ma monteerisin omale voodi kõrvale suvalistest puuplankudest riiuli. Anne kardab, et kui ta praegu duši alla ei lähe, siis ta ärkab homme makaroni soenguga. Ha.

Oliver (fancypancy) oli Brüno. Veel rohkem ha.

- Sille aka Kapoti-Arvo

No comments:

Post a Comment