Friday, August 7, 2009

3o.o7

30.07.09

Nonii, kell on 13.26 ja mina olen oma toas ja blogin. xP Reelika läks duši alla ja pmst teised kõik töötavad. xD Mwuhhhahahahaaa, kurjad oleme. Aga mis teha, meil sai töö otsa ja ega me nüüd nii agarad ka pole, et endale mingi uus töö küsida. :D

Reelika ja mina oleme vast kõige haigemad tööinimesed üldse. xD Kui keegi meiega koos töötaks, siis ta vaataks meie mõtetele ja tegudele jumala imelikult. =D

Täna mõtlesime me välja kõige mõttetuma mängu üldse, aga seda mängides läks meil ülikiiresti tänane tööpäev. Kui te ainult teaksite, mis mäng see oli. =D Ajuvaba!!

Igatahes, poole tunni pärast saab süüa. Tahaks juba, sest ma ei söönud eriti hommikul. Paljud tahtsid ujuma ka minna, peale sööki. Ma ei ole veel kindel, kas ma lähen ujuma või mitte. Võib-olla lähen ainult dušši alla, vaatab veel.

Aga mis veel eile toimus? Kõigepealt, saime neljakesti marjapuhastustöö. Siis tulid veel pärast Siim ja Madis ka aitama. Ja teised kõik olid mustikal või Alajõel, koristamas. Siis läksime kõik sööma. Oot, ma arvan, et ma kirjutan hiljem edasi, praegu lähme kohe varsti sööma. Bb. =)

Kell on nüüd 14.47 ja me sätime tunniks jälle tööle minema. Oma eelmise postituse lõpetan ma umbes 1,5 tunni pärast äkki ? =D Nüüd minema. Bb, again.

-Jaana

Oh, helloch!

Annu on board üle pika aja jälle. Vahepeal on nii palju juhtunud? On nii vist?

Igatahes, täna on neljapäev, 30. juuli. J See tähendab seda, et maleva lõpuni on jäänud üks töönädal ja üks päev. Miu.

Tegelikult tahaks küll koju… Oma voodisse, oma tuppa. Ainult et võtaks rahva kaasa (:

TEATEMIS, TEATEMIS?!

Elisa vanemad käisid täna!!!! We have loaaaaads of gummycandech and stufs nao. Oooh. *happydances*

Leelu sügab oma jalga mu kõrval. Nagu koer. Ja sügab… ja sügab. MINE OTSI SEE GODDAMN POTSIK ÜLES JUBA. Sügab. Sügaaaaaab. Okei, vannub. Ikka sügab.

*vaatab kella* Ikka sügab.

Põhimõtteliselt oli täna lebo päev (nagu Jaana sissekandest lugeda võib), me koukisime plaadivahesid ikka puhtaks. Saime Liisi ja Elisega mingi ülirohuse ala. Ja nagu arvata oli, me magasime enamuse ajast. Ma puhkasin 10 minutit, siis koukisin edasi, sest südametunnistus hakkas piinama. Ma ei salli slackereid. Ja eilse pulmavaliku kohta niipalju, et ma olen lesbist vanaema. YAY. Kas ma näen tõesti nii gei välja? L

Uskumatu, ma istusin siia läppari taha mõttega, et ma kirjutan siia midagi lahedat. Aga võta näpust, Leelu pani ona ja mul läks kõik meelest ära. Ahjaa, ma lõpetasin oma raamatu eile. Big win. Mkay. Ma ei viitsi. Ptsao.

-Annu, miu.

Halo, It be me. Ee, see suur et mismõttes ma panin ona o.O ? Annu on röve -.- Kuraaaask, mu sääse/parmuhammustus jalal hakkas jälle sügelema. Nyuu. Oeh, ma päris ei teagi mida kirjutada. Tänasest tööpäevast? Sellest kuidas Madis ja Karl tööajal nahhuj kadusid? Sellest kuidas me Elisaga mängisime võidu Klondike’ ja kaotaja pidi tööle hakkama, kui võitja võis veel 6 minta puhata? Või hoopiski sellest, et jube hea salat oli täna? Või sellest, et Elisa vanemad olid siin korraks? Või sellest kõigest, mida ma tahaks teha? Ehk hoopis sellest, mida ma salamisi planeerin? Ei, ma ei kirjuta mitte ühestki nendest asjadest. Mitte siin, mitte täna. Not now.

Ee, hetkel on meie külalisesinejateks Kristjan ja meiega liitus ka soon-to-be-wed Tõnis. Tahaks teada, mis nad poissmeesteõhtul korraldavad. Ja tahaks ka teada, kas meil ee-kuidas seda tüdrukute värki kutsutakse?- ee, igatahes noh ka selline värk toimub. Owweei, mu kann suri ära. Gotta go, i think. Igatahes, ma lähen nüüd, mitte just õue ega midagi, aga siiski kuskile nolife’ma.

P.S tunnike veel Volodja „imelise“ söögini. Oh the joy.

- Leelu

Nonii, inimesed kirjutavad. =D Very nice, I like. xD

Igatahes, pea valutab. Vb see on päikesest, vb niisama, rohtu igatahes võtsin ennist, aga see ei aidanud. Poest tulime ka just. Raha saab ka varsti otsa. Igataheees, Ma jäin pooleli ennist.

…Kui sööma jõudsime, siis sõime me suht kiiresti ära ja siis läksime chillisime Staabis. Ja siis, musikate puhastamine!!! Jälle! Möödus siis see tund tööaega. Siis, möödus teinegi + veel 45 minutit ning alles siis saime sealt tulema. 1 tund ja 45 minutit ületundi, mille eest me sittagi ei saa?? Kui samal ajal võeti meilt eelmine päev 1 töötund maha?? Haige. Teised magasid muidugi sellel ajal, aga no sellest kõigest kirjutasin ma juba eilses sissekandes. Siis, tuli jälle söömine, mille lõpuks olime mina, Reelika, Liisi ja Elise Siimu orjad.

*Elise #1

*Mina #2

*Liisi #300

*Reelika #23 525

=D Armas eksju. Siis aga jälle Staapi ja siis varsti hakkasidki tegevused. Mängisime ühte kiiret reageerimismängu moodi mängu. =D Siis, pidime gruppidega tegema Lipu ja maskoti kavandeid. Päris Fail tegevus oli see. -_-

Õhtul aga, läksime alguses neljakesti Tõniselt süüa küsima, sest ta vanemad käisid ja nii. See aga lõppes meil kell 02.30 kui ma alles meie tuppa jõudsin. =D Kõigepealt, me käisime nurusime süüa, siis tulid alles Spartalased oma esseesid kirjutamast, siis käisime mängisime kaarte meie poolel ja siis läksime jälle poiste allkorrusele, niisama istuma. Mina, Liisi, Elise, Madis, Henri ja Sanders- nii me istusime seal, ootasime mingil määral Reelikat, kes Oliveriga üleval tegeles vms. =D Siis magasime üksteise peal, rääkisime poolunes, täielikus pimeduses igast maailma asjadest ning lihtsalt unelesime. Suht lahe oli isegi. Ei old vähemalt üks igav õhtu, kus keegi midagi ei tee. :)

Nüüd aga, kell on 18.39 ning peaks hakkama liigutama söökla poole. Loodame, et täna on normaalne ja väga hea söök, kuigi jah, mul sai just kõht täis krabipulkadest. xD Aga baibai siis. :D

- Jaana

No comments:

Post a Comment