Friday, August 7, 2009

26.- 27.o7

26.07.09

No näete, ongi käes. : DD

- Jaana

27.07.09

Okeii, keegi ei kirjutanudki täna/eile. Muusikavideote monteerimine käis täie hooga ning meie Emo video oli megaheaaaa. Aga igatahes, nüüd magama, kell on juba 1.27. : )

- Jaana

Hellou, pole ammu bloginud J ee, jah ma olen uhke meie emovideo üle, ma olin täiesti kindel, et Oliver nsm logeleb ja mängib Super Mariot, mitte ei monteeri aga sit…sitsiliselt lahe video tuli J Nii nõme, täna osad said värvima (mina loomulikult mitte) aga siis Spartalased läksid päris hulluks ja mäkerdasid ennast värviga kokku, aga see pole muidugi probleemiks, see on lõbus. Probleem on see, et nad mingis majas mäkerdasid valge diivani ära ja omanik (mingi old hag nagu Annu ütles) helistas Indrekule, täiega karjus ja sõimas ja igast pas… pashat. Nad tegid igast sixpacke ja Sparta seljale jms, ja ka nägudele. Nad läksid vannituppa ja läksid dušši alla ja värv läks laiali. Seejärel tegid Jaana ja Elise kraanikausi puhtaks, aga oma toas olid Spartad vale seina värvind, vaiba ära mäkerdanud ja diivani ka. Poisid käisid muti eest läbi ja mutt arvas et nad logelevad vms. HULL JAMA igatahes, keegi MITTE KEEGI ei tohi enam värvida -.- Thanks alot -.- Okei, see jutt pole loogilises järjekorras, aga ma protokollisin Jaana praegust juttu.

Igatahes, ma jätkan tänasest. Ajee, meie saime plaatidevahet jälle teha *sarcasm* Ja peale tööd ka ujuma taaskord. Mr. Günther ei tahtnud ujuma minna, aga Sparta ei lepi „ei“-ga vastusena. Tõnis visati siiski vette, vastu tahtmist ofc. Ow, mu kael on IKKA VEEL moshimisest valus. Ennist käpuli plaatidevahet kraapides sain isegi nats moshida Slipknoti järgi, aga ma arvan et homme või ülehomme olen juba suuteline uuesti moshmoshmoshima.

Jeei, pool tundi söögini. I bez hungwy. Mingi karjäärinõustamiseit tuleb täna kell 8 *yawn* Võiks midagi lahedat teha. See muusikavideo oli ikka the best, poh, et ma ei taha sinna rannamajja enam elusees minna J Lõbus oli, aga … Nevermind dat. It don’t matter. Karaoket tahaks laulda. Või seda pulmatantsu tantsida, see on chill. See, dooh… *mõttepaus* Henri hoiab jumala tugevalt kinni ja lennutab pmst üle terve saali. Nii peabki! Eddy on lödi nagu sült, Karl on tõsine nagu härjavõitlusel vms, Silver on suht lohva umbes nagu „jajaja, midaiganes“, ee, siis Madis on ka nagu mingi zombi o.O Isegi Tõnis on minu meelest kuidagi kange, mis teema poistel selle tantsimise vastu on? See pole viienda klassi klassiõhtu, kus poistel on „piinlik“ tüdrukutega tantsida!

Fail, ma avastasin et ma kirjutasin üleval moshmoshmoshima, ja moshimoshi on jaapanis levinud tervitus :D JEA, automatic japanese. 20 minutit söögini. 20 minutit veel. Oi, tänane lõuna oli nii nämmi. Salat mulle küll ei meeldinud, aga teistele enamuses meeldis. Supp oli ka hea, seljanka chuu~ Nomnomnom, peale tööd on alati söök parem. Kurb mõelda, et meil on ainult üks nädalavahetus veel siin olla. Okei, tegelt 10 tööpäeva ja 3 nädalavahetusesse kuuluvat päeva.

Peaks minema Sparta majja, Oliveri macbooki ründama. I want a few songs. Boom boom boom boom, this is madness. Hahaha. Päike vist küpsetas mu ajukese ära. Doupp. Kellegil mälupulka on? J Ma tahtsin jälle halba sõna kirjutada, aga olgu ma kirjutan ilusti. Vastik päike, mu kätud valutavad, vb sain põletada -.- Oh fudge, mingi Charlie the unicorni fanclub on mu ümber, NOOOOOOOOOOO! Mingi Charlie vaatamiseks läheb vist.

Note to self: Annul on Elfen lied kaasas, must see again.

Tahaks moshida. Iroonia missugune. 14 minutit söögini. *kuulab „blood on blood“-i* jeaaa, hea laul. Blood on blood, it’s time to say goodbye. Nananananana, reivime. Türnuffel, mul vist päriselt mõistus kadunud. Put a banana in your ear? Wtf?

Aja, millalgil peaks retsimine toimuma. Arvata on et laupäeval -.- Mingil määral tahaks hoopis et see ära jääks, aga samas, dat’s gonna be fun Y’ know. Vähemalt ma pole ainus rebane, enamus on rebased. Oh we’re so foxy. Nice.

Eilne õhtu oli sitaks lahe. Annu ütles, et me panime ona, aga mina seda küll ei mäleta o.O Ahjaaaa, me vaatasime videote great unveilingut ja siis mängisime maffiat. No pers… perspektiiv, ma olin jälle esimene kes ära tapeti. JÄLLE ESIMENE. JÄLLE LIISI POOLT. Ja ka Rebekka poolt -.- Äkki Oliver vihkab mind, sest alati kui ta on mängujuht, tapetakse mind kohe ära. Siis tuli Karl mängujuhiks ja Oliver liitus mänguga. JESS; seekord olimegi meie kaks maffioosod. JEA. Jaana sai ka lõpuks keegi (ment), aga suht alguses me saatsime ta ülespoomisele J sorry hon’ ! Lõpp oli sit… Sitsiliselt naljakas. Mingi Siim oli uus ment ja ta teadis, et ma olen maffia. Siis Sanders oli lits ja peale meie oli veel keegi. Siim teadis, et mind tuleb saata ülespoomisele, aga kui Oliver ütles, et davai, hääletame hoopis *insert name here* poolt ja hääletasidki. JEAAA MEIE OLIVERIGA VÕITSIME. Fudge jeahh. Tuju oli nii laes, läksime veel Spartasse nsm nillichillima. Ja nüüd sööma, lõpuks lõpetan.

- Sincerely yours, Leelu teie kullakallis musi.

Olgu, tagasi, kell on 23.07 ja karjäärinõustamine oli paras aprillinali. Seriously, bullshhhh- *yawn* sleepy. Ee, Liisi küsis, kas me ka poiste poole sleepoverile, aga ma ei tea kas ma viitsin. Pmst tahaks minna, aga am i welcome there?

(tund hiljem) ikka läksime, me mingi nsm reivisime nende elutoas ja särkivärki, ja siis veel õues, rõdul ka xd. Poisid üritasid meile ka jumpstyle’ õpetada, aga noh jah, minu keskendumisvõime on piiratud kogustes. Haha, Tõnn ei tahtnud tulla alla meie juurde ja siis Henri & Sanders lihtsalt tassisid ta alla :D Failo.

- Jälle seesama Leelu

No comments:

Post a Comment