Friday, August 7, 2009

o4.o8

04.08.09

Kell on 00.53 ja kõik tüdrukud on voodis ja valmistuvad magama jääme, armas eksju. Igatahes, tegin just ühe paranduse oma eelviimasesse sissekandesse, loodan, et Oliver on nüüd õnnelik. =D

Aga täna. Tööisu puudus täielikult. 2/3 ajast passisime niisama. Pärast õhtul saime küll möliseda, aga suva. Meil on KAMA, nagu meie laul ütleb. :D

Laulust veel nii palju, et Oliver ja mina mõtlesime selle välja. Oliver suht suurema osa, kuid ma aitasin seda rohkem kokku panna paremini ja andsin ka mõne hea riimikese. =D

Kurat, uni tuleb. Täna õhtul oli muidu väike plaan Spartas istuda, kuid Annu saatis meile iga natukese aja tagant sms-i, et rühmajuhid tulemas jne… Seepärast, tulimegi me sealt ära ja otsustasime, et homme saab suuremalt siis ja et täna puhkame end ilusti välja. Samuti, nii palju kui ma Reelika käest teada sain, olid Spartas ka kõik suuremas osas juba maganud, niiet poleks vb mõtet olnud sinna minna. Ja siis, kui me ka sinna jõudsime, tundusid kõik nii vässud ja unised. Selle peale peaks keegi ütlema: „Las lapsed magavad, kui tahavad“ [Ja joovad siis, kui kõigil tuju üleval ja megahea. =D]

Aga jah, ma ka kohe magama ikkagi, vaatab, mis homme saama hakkab. Tsaooo .

- „Suht loll“ Jaana

Tere, Jaana LIND. Kell on 13.47 btw. Me peame kohe tööle minema. Kuna Leelu soovib mustikaid, siis ma teen arvatavasti Rebekkale ja Kaile ettepaneku ta metsa saata. :}}}}}} Vale kriips, aga ma ei oska teist panna. Loodus kutsub.

- Liisi on anonüümne ;P

Jälle olen mina meie kohalik uudistediktor. Hah. Olgu, eks ma siis kirjutan, mis teema käib J Ee, täna tööd jagunesid nii: Osad poisid katust panema, osad tüdrukud said värvima (ofc mina mitte -.-, ei tea küll miks anda mulle tööd, mille pärast ma selle rühma üldse valisin-.-), osad tüdrukud pidid Staabi eest rookima seda jama plaatide vahelt välja, osad pidid kadakaid tapma, osad pidid eterniidikilde kuskile vedama. Aga ometi juhtusnii, et Oliver ronis ka katusele (kuigi ta ei pidanud seal vist olema?) ja siis kukkus alla. Mina loomulikult seda ei näinud, aga nii palju kui oli räägitud, siis ta kukkus selg ees eterniidikildude sisse? Sorri, kui ma midagi valesti kirjutasin, aga eks Oliver parandab kunagi ära, sest ta ju vingus meie fakti- ja trükivigade kallal -.- Igatahes, lõppseis oli selline, et Oliver viidi kiirabiga Kohtla-Järve ja Ritv läks temaga kaasa (hahaha deep relief või? Okei, ma ei irvita.) ja siis kui lõunapaus sai läbi, kogunesime Staabi ette ja kuulasime tumedaid uudiseid. Asi on selline, et Kai on juba mitmendat päeva haige (paistes ja suht kõrges palavikus) ja ta helistas Peastaapi, kus talle öeldi, et ta peaks koju (Tallinna) minema ja et meile saadetaks asendaja. Aga Kai mõtles, et wtf ei tasuks mingi viimaseks päevaks asendajat tellida (mainimata asjaolu, et see kõik killustaks meie õnneliku perekonna), aga kui tal läheb see veel hullemaks, siis on ta sunnitud lahkuma. Kuna Kai on k.o ja Ritv on Oliveriga kiirabis, siis sai meil tööpäev kaks tundi varem läbi, sest Rebekka ei saaks kõigi meiega hakkama või midagi sellist.

Ee, siis veel Reelika läks Madonnale ja ma peaksin oma rahakotti otsima hakkama -.- Nohjah, mul on nii enda õige tellukaart kui ka rahakott kadunud -.- Ironic, fucking ironic.

Hmm, siis veel sellest, et mul on nii hea väljamaganud tunne nüüd, tänu eilsele korralikule unele ja nüüd tahaks veel prazdniku J Sest kuigi mul on tõsiselt kahju kõigist haigetest ja kannatajatest, on asi selles, et meil üks rühmajuht on k.o ja ülejäänuid annab veel kuidagi üle kavaldada. Pmst kui Kristiina ja Rebekka tulevad kontrollima, nad ei viitsi ka kaua olla (ja nad vist peaksid ju Kai eest hoolitsema ka) ning siis on meil ka pisut vabam olla. Kuigi eile nad käisid suht palju ja kahtlustavalt ringi. Nad täiega arvavad et me joome ja värki, aga siis kui päriselt pidu käib, siis neil on pohhuj. Haha, mulle meenus sexually oblivious rhino. „Of course I’m horny- I’m a rhino!“ haha, kuld.

Oeh, tahaks laulda. Tahaks täiega laulda. Lol, me pidime Keviniga millalgil duetti laulma. Ei jõua ära oodata *LOLib*

Nii chill, me Sillega laulame Urmas Alendri „Kui mind enam ei ole“ Moemoemoemoemoe. Moe. Nii ilus laul. Moe. *moe overdose*

P.S Ma unustasin mainida, et täna juhtus ime! Me saime jogurtit! OMFG JOGURT! Mingi ostetud Alma jogurt! Nommnomm, hea salat oli, hea supp oli. Mulle meeldib õues süüa, saab salaja kõiki järgmises lauas istujaid jõllitada :P Haha, ma ükspäev sõin ja niisama olin omas mullis ja siis järsku märkasin, et ma olin Silverit jõllitama jäänud xD. Ma loodan et keegi valesti aru ei saanud :D Nagu ükskord koolis, oli ajalootund ja siis õpetaja just mõtles, keda jutustama kutsuda ja ma olin omas mullis (mu elutult tühjad silmakesed olid õpetajat jõllitama jäänud) ning õpetaja arvas, et ma mõnitasin teda ja kutsus minu jutustama -.- Fail.

- Moe Leelu.*jõllitab seina*

Oliver kukkus katuselt alla ja saime VABA PÄEVA. JESSSSSS!!!!!!!!!!! YEAAH!

-Leelu *itsitab*

Praegu kaks poissi (silver ja henri (nad on kuumad, poolpaljad, kummalgi pole särki seljas ja mõnus 6pack paistab.)) passivad mu voodis, ma olen nii populaarne, jesss J Ka Leelu on siin ning me oleme kaks kahele. Leelu veidi häirib, aga poisid mulle meeldivad. SITTUGE PIHKU KÕIK.

- Jaana *rõõmus*

KEEGI EI TOHI ROPENDADA :S ka sina Jaana. Need, kes edaspidi ropendavad või trollivad, neile pannakse midagi suhu (silver ütles, et ise võib arvata, mida.)

- Henri

Yarr’, Sandil ple vist ikka veel tuju päris see, mis varem. Pärast üleeilset ja eilset emotsemist suutis ta eilses pihitoolis välja karjuda, et „ma ei tea üldse, miks ma siin olen, laske mind maha!“. Murettekitav. Praegu mina, Henri, Luule ja Jaana teeme fourwayd siin. Sant, Madis, Anne, Liisi ja Elise on all, reivivad vist. Denis käis Sille ja Rebeccaga ujumas, pano2 valmis. J Tänase Oliveri äparduse tõttu saime 2 tundi varem töölt vabaks. Siiani lihtsalt lebo olnud. Reelika jõudis ka vahepeal ära minna. Kahjukahju. L Aga tegelt, lahkumispidu toimub täna ikka, kui on viitsijaid, seekord küll ilma temata.

PS! Sant sai enne ühe asjaga hakkama, mida Henri Elisele ega Liisile ei tahtnud välja rääkida. Aga „hiljem“ räägib. xD

- Silver

No näed, Oliver on tervelt Spartasse tagasi jõudnud, ainult 1 tõsisem vigastus on- AIDS! =D

- Jaana

Olen tagasi, sitaks lahe oli. Sõitsin EMO-tooliga jne, tädi sai SNUd ja määris eriti palju briljantrohelist (kuni lõpuks „AGH“ tegi ja lõpetas). Siis läksime Selverisse (jeah, tsivilisatsioon) ja siis sõime murul lasanjet ja siis jälle Selverisse : ) Aga sai pealekat ja 2.50seid nuudleid ja Kristiinaga rääkida, win at all.

- Oliver, yo

Haha, Silver, me räägime sulle ka HILJEM ühte asja :P:P mida henri tegi :D (nooot J)j ja me sjajime kjaaaa pjealekjat btw

-Liisi

Miu, Silver jobu, räägib ikka ;D Väiksed dringid ja kohe räägib ;D

- Anonüümne Luule

Kell on 22.48. Tulime just Staabist. Väiksed mängud, kokkutuleku tegevused ja niisama. Täna rääkisin isegi Rebekkaga pikalt juttu. Peamiselt minu hobidest ja sellest, mida ma peale kooli tahaksin edasi teha. Väga lahe oli. Nüüd oleme juba tüdrukute majas ja ootame midagi, arvatavasti seda, et rühmajuhid ei käiks ringi ja magavad.

Praegu aga, Mina ja Leelu oleme oma toas ja Elise, Liisi ja Henri räägivad all viineritest ja söövad midagi vist. :) Ma ei tea, suht lampi. Nüüd on terve alumine korrus poisse täis. Popkorni hais käib üle maja ringi. Tuletab meelde muuvinaite Annu juures. Jube, kolme õhtu pärast olen ma juba Tallinnas, loodetavasti Annu juures piibutame. (Y)

Igatahes, me ei tea veel, mis täna saama hakkab, kuid kui midagi on, siis eks keegi ikka sellest kirjutab. Ja ma tahaks sellest peavalust ka lahti saada, mis mul praegu on, siis oleks väga super olla. Lõpp.

- Jaana

No comments:

Post a Comment