Friday, August 7, 2009

o2.o8

02.08.09

Järjekordne hommik Staabis. Eile oli Pulm ja täna on kõik jube väsinud sellest, aga pulm oli iseenesest väga fun. Tegime palju pilte, mängisime mänge ja olime niisama. Ma ei viici praegu rohkem kirjutada, vaatan parem mingit filmi iPodist vms. Bb.

- Jaana

Kell on juba nii kaugel, et õhtusöök on meil juba söödud ja paar inimest ootavad tegevusi juba Staabis. Kes mängib pinksi, kes vaatab, kuidas mõni arvutiga mängib ja kes istuvad nurgas ja uurivad mida teised rühmajuhid teevad. =D

Igatahes, ma tahaks kaarte mängida ja ma ootan, kuni Annu ja Karl lõpetavad pinksi mängimise, siis ehk saab kaarte mängida. =D Ma mõtlesin siis vaikselt nii kaua blogida, kuulates samal ajal mussi, mida ma Oliverilt sain ja Tõnnilt rottisin. xD

Oijahh, Kahju on tegelikult mõelda, et 4 päeva ainult veel, pmst. Ma rääkisin algusest peale, et alguses on raudselt igast tujud, et ei taha ja ei viici teha midagi ja et tahaks ruttu koju jne… Aga praegu, peaaegu lõpus olles, olen ma sellises tujus, et jääkski siia, nende samade inimestega, veel kauaks, kasvõi suve lõpuni. Kõik nad on omamoodi lahedad ja toredad, kahju on lihtsalt, et me nii vähe kõik koos olime. Võiks ikka mõned nädalad veel olla. ;)

Me oleme Annuga ka juba ära tüdinud üksteisest. :D Tähendab, mina veel ei ole, aga Annu raudselt juba on. xD Ma rääkisin talle terve maleva eelse aja, et ma käin talle raudselt pinda koguaeg . Mission accomplished. =D Ei aga tegelt, kõik on korras.

Oijahhh, tegelikult ei saa ma ka öelda, et ma ei oleks väsinud sellest kõigest. Kolm nädalat siiski kõikidest pmst eemal, igasugused jamad, mis meil siin olnud on jne… Aga mõnes mõttes on ikka lahe sellele kõigele tagasi vaadata pärast ja teada, et sa saad ikka hakkama, kui järgmine aasta uuesti tahaks tulla. J

25 minutit veel, kuni kõik peaksid siin olema ja me kõik lippu ja malevastuffi tegema hakkame.

Keegi võiks nüüd siia edasi kirjutada midagi, ma enam ei viici. ( :

- Jaana

Nagu ütleb Rebekka Chow’d mängides: „May your wish come true.“ Ee, millest mul kirjutada on? Sellest et ülijärsku tekkis mingi ülgigantne masekas. Aaargghh, täpselt selline tunne on, et tahaks juua end nii täis, kuni ma ei suuda mitte munnigi enam mäletada (kõrvalepõige ja seletus: Jaana lubas ühe korra igas sissekandes vanduda/ropendada ja minu meelest on see mõistlik otsus, kuigi võiks kaks olla. Või kolm.). I so miss gettin’ drunk and havin’ fun. Äkki ma tegin siiski vea loobudes vanast seltskonnast -.- ? Nendega oli alati naljakas ja midagi toimus 24/7. Oeh, ma ei unusta iialgi neid hetki, kui me olime kellegi maal. Olgugi, et vahest mind kummitavad süümepiinad kõikide nende valede eest, mis ma rääkisin, oli mul siis tore. Näiteks siis kui ma olin Kerliga koos tema suitsusaunas ja me jõime seal jääkülma õlut. Või kui me Kixi maal vintis peaga ta naabrite sauna kõrval asuvasse minibasseini hüppasime ja alles siis taipasime, et majarahvas oli ärkvel ja vaatasid telekat :D Oeh ja muidugi väikse Kiku maal, kui me batuudil hüppasime ja siis kui ta vanaema magama läks, hakkasime jooma nii, et naersime kõhud valusaks ja hommikul ärkasin hoopis Brita voodis, külakuhja tipus. Good times, good times. Aga äkki ma kasvasin sellistest üpris lapsikutest joomistest välja? Samas, ma ei laskunud eal nende tasemele. Ma ei teinud nii, et niipea kui ma raha sain, tuli osta kindlalt alksi ja siis see kuskil Kalamaja pargis ära juua. Sellisest teguviisist ei saa ma siiani aru. Ja nemad ei saa minu teguviisidest aru. Miks ma neist lahkusin, miks ma lihtsalt nõnda järsku selle lõpetasin. Ka mina mõtlen peaaegu et iga õhtu, kas ma tegin õieti; miks ma nii tegin; kuidas ma suutsin jne jne jne.

Vabandust, ma kaldusin teemast nii kõrvale; keegi nkn ei mõista millest jutt käis. Igatahes, olgu mingi teema, millest saaks teised ka aru. Ee… Kevin helistas jälle, kas ta magama ei peaks? Aaei, ta sõidab Tallinna poole. Praegu. 23:58. Öösel. Durak.

Miu. Miu. Miu. Miu. Kas ma peaksin rääkima pulmadest? Eip, kõik teavad ise mis toimus. Ma võin seda kommenteerida ainult nii, et ma olin seal täiesti teine inimene ja et mul kummalisel kombel on mõne hetke kohal mälulünk. Ma räägin, seal morsi sees OLI viina. Raudselt rühmajuhid jootsid meile viinuškat sisse. Oh oleks see ainult nii. Miu. Jah, ma jätkuvalt tahan juua. Kuulake kõik: MA TAHAN END MÄLLARISSE JUUA. Nii, see korralikult välja öeldud, võib selle mõtte tahaplaanile suruda (hahaha right).

Mu vend on pede *põmmpõmmpõmm* ta on homo *põmmpõmmpõmm* ta on munn *põmmpõmmpõmm* eesti pedede kunn. Hahaha.

Kõiki kummitab see laul. Moe moe. Moe (translator note: moe means something like cute or sweet in japanese. Moe moe girls are often small and little-sisterlike. And yes, kawaii also means cute, but it is used for items)

- Leelu

No comments:

Post a Comment