Friday, August 7, 2009

29.o7

29.07.09

Suht haigelt ropp ja mõttetu vihalaadung mitte kellegi pihta, pole vaja lugeda. :D

Ma ei tahtnus seda ära ka kustutada.

[Tapke ära ennast!!!! Üheksast kuni kella poole kuueni töötada!!! Sittuge pihku, värdjad, Haigeee!!!!! Üliraske oli ju aidata teisi. Sitaks raske. Mina, Reelika, Oliver ja pärast veel ka Elise ühe kasti kallal ning teise kasti kallal olid Sille, Silver, Anne ja Henri.

Kas siis kõik arvasid, et meie ei tahaks oma puhkeajast MAGADA äkki?? Arrggghhh, see on nii mõttetu. >_< ]

- Jaana

Eile käisime puid riita ladumas. Kuurist leidsime mingid mõõgad. Siis me võitlesime nendega. Täna, kui meil enne lõunat töö valmis oli, mängisime jälle mõõkadega. Nii lahe oli!

- Reelika (lol- Lots of Love)

Miks keegi ei maini eileöist retsimist o.O? Jah, oli ikka eile. Mul olid veel Tõnni superlaiad püksid jalas -.- Igatahes, retsimine toimus öösel siis nii, et tegelt keegi veel ju ei maganud, aga tulid meie rõduuste juurde, lasid seda „malevalaulu“ ja peksid kõik välja. Siis tõmmati meile särgid pähe, et me ei näeks (aga ikka nägime läbi, daa) ja hakati piinama. Alustuseks said kõik wedgy -.- ja siis meile topiti mingit whatyoumacallit’t püksi (hiljem selgus, et see oli manna, wtf!?) Siis pidid kõik paaris olema, kahevahele pandi mingi paber või asi, näidati seda, siis kaeti silmad kinni ja salaja võeti paber ära, asemele pandi manna. Me pidime puhuma ja lollid nagu me oleme, puhusime seda sit…sitsilist värki üksteisele näkku. Ma arvasin, et see on vb mingi muld või sool või asi o.O Siis meid veel talutati mööda metsa ringi ja rannas ja kuskil maanteeääres pidime kükakil kõndima, et „mitte pead vastu posti lüüa“ (esimene kord posti polnud, teine kord juba oli ja mõned lõid oma pead ära ka :D). Rannas istusime ringis, meile söödeti marmelaadi (just nimelt, minu jaoks on see marmelaad, sefiir on ju see valge asjandus, mis on kaetud šokolaadiga) ja siis kõigile pandi kordamööda klapid pähe ja me pidime laulma hakkama. Ma teadsin pmst enamust teiste laule, aga enda laulu kuulsin esimest korda. Mingi räpp või asi, mingi „Sugar“ vms o.O Keegi sai „Like a virgin“-i , „Womanizer“ oli ka teemas, „Mika- Grace Kelly“ sai Karl, Jaana sai selle –duuh, *mõtleb*- „One on one“ (oli vist selline laulu nimi?) isegi Cherrypop oli kellegil -.- If I were a boy oli ka, nagu mulle nüüd meelde tuli. Ee, ja siis oli vist tagasiminek. Enne tuppalaskmist sai veel ühe wedgy, et ikka hea uni tuleks -.-

Tegelt oleks tahtnud hullemat retsimist, ja teised tahtsidki hullemat teha, aga rühmajuhid ei lubanud midagi kreisimat teha. Nyaah, nii väsinud tunne oli täna, jumala lampi jäin tuttu peale tööd. Siis ma magasin Annu ja Elisaga lõunasöögile sisse ja oh söögiks oli mustikakook. Ära nüüd pahanda Jaana, ma viimast korda vannun. NO MINGE PERSE OMA FAKING MUSTIKATEGA, KAUA VÕIB !? Tõsiselt. Täna jälle mustikal, teist päeva järjest, kolmandat korda, aga mõned pole isegi kordagi pidanud minema -.- Ma niiiiii vihkan seda faking tööd. This is sooo not what i signed up for. Ehitustööd my ass. Okei, ma lülitan ennast ei-vandumisele-ja-ropendamisele-blogis mode’le.

Ahjaa, ma kaotasin oma telefonikaardi ära J kui meeldiv. Mitte. Otsida pole ka eriti võimalik, sest kell on 22:49 , meil on pime ja mul ei jõua voodini mitte kui mingit valgust. I’m kinda screwed, ma ei saa oma simpeliga ju helistada mujale kui teistele simplitele -.- Nyu, mis saab veel täna viltu minna?

- Leelululele, pulmas pruudi õde, kes hakkab kõiki kargama.

No comments:

Post a Comment