Friday, August 7, 2009

o3.o8

03.08.09

Okeii, tuba on meil suht tühi. Kuulan muusikat. Mida helli, ma just kirjutasin selle „Tühi“ asemel täis millegipärast. FAIL!! Mul kõik sassis juba. Kõik lähevad Spartasse just- Reelika, Liisi, Elise, Leelu, Sille ja Anne, mina jään praeguseks siia, ei ole eriti tuju minna sinna. Muidugi tahaks, aga ma ei kujuta ette, mis seal saama hakkab. =D

Ahh, ei tea. Vaatab.

Tsaooo ,

- Jaana

Waoo, kell on 2.39 ja ma jõudsin just Spartast tagasi. Ma ikka otsustasin minna, kui Oliver mulle helistas, küsis, et miks mind seal pole, et kas mul on päevad ja et kas ma tulen. xD Ja siis nad tulid kolmekesi, Oliver, Henri ja Silver mulle järgi. xD

Igatahes, tantsisime, reivisime, moshisime jne… Midagi väga erilist ei toimunud, nad raudselt isegi ei ole aru saanud, et mind järsku enam pole, ega ma eriti ei usuks ka, et nad küsima tuleks, miks ma ära läksin. Üks inimene kõigist neist, kes seal olid, käitub nagu mu üks klassikaaslane ja see ei ole üldseeee meeeldiv. Õudsalt vastik on viimasel ajal tema läheduses üldse viibida. Ma tean, olen õel ja Mean Bitch, aga mis sa teha saad, ma lihtsalt avaldan oma arvamust. J

* Kuna Oliver tundis ennast puudutatuna sellest, et siin polnud seda kirjas, et nad tulid kolmekesi, ülaosa paljas ja püksid ülevalt lahti järgi mulle eile ja et see pidanuks mulle meeldima, siis pidin ma selle siia nüüd kirjutama, et tal ikka hea tuju oleks. =)

- Jaana

TERE!!!!!!!!!!! Täna oli pühapäev. Sitaks lebokas päev oli. Eile öösel oli mingi jõhker loom vetsus, millele ma sokkidega mõnusalt otsa istusin. Selline nälkjas vms. Suht ugly gei oli. Okei liisi nussib minuga ma jätkan millalgi hiljem…5 min hiljem

Igatahes täna me ei teinud midagi, kõik vedelesid ringi mingi vaatasid filme jne. Täna me käisime liisi sandersi ja henriga poes.. me ei tea. Jaana sööb mu soolapulki.

Peace neegrid

- Tragelvaanus

No mida helli, mingi draama ja mõttetu crap. Meie tuba oli just inimesi täis, kui täpne olla, siis oli meie toas 11 inimest ja nüüd on kõik jälle kadunud, ainult Sille, Anne ja Madis tulid tagasi. Elise läks uurima, kas ta saab teada, mis draama toimub. =D

Aa, ja Elise, ma annan sulle soolapulkade vastu leivakesi homme, või mingi muu päev. ( :

- Jaana

MU VEND ON PEDE!!!!!

MU VEND ON MUNN!!!!!

Liisi, Reelika, Elise Tragel-Vanus
(viilivad, jälle)

11.22

JÕÕÕUUUUU!!!!!!!!!!!!!! ME OLEME OMASOOIHARAD. Reelika tahab meest. Tahab tahab tahab. Elisel on kunn. Kõige suurem munn.

Wazaaaaaaaaaaaaaa. Kell on 11.31 ja me teeme jõudsalt tööd.

XOXOXOXOXOX Liisi

Mu kõht koriseb

Moe moe moe moe moe. Kell on 13:14 moe. Eniweiz, praegu on meil lõunapausike ja ma ei viitsi üldse tagasi tööle minna. Eilne õhtu oli –ee- haige? Ei, lõbusaks läks. Mul oli jumala lampi mingi supermassive masekas ja siis järgmine hetk olin ma Spartas havin’ a party. Mis siis kõik toimus? Laudar toimus xD ; Anima Libera toimus. Reiv ja Stoic rave. Hahaha. Poisid läksid nii perversseteks kätte, et imelik hakkas.

Henri: „Ou, suudelge“ *näitab sõrmega kahe tüdruku peale*

Oliver: „Davai, suudelge nüüd.“ *vaatab säravate silmadega*

Jne.

Jaana haihtus ära, kuigi me olime i teda eraldi korra kutsunud -.-

Siis me tegime igast grupikalli ja grupimusi värki, suht imelik oli. Kolmekesi oli võimalik, neljakesi ka veel, aga viiekesi ja rohkemate inimestega lõi lihtsalt pea ära :D Hah, meelde jäi see, kui me tegime grupimusi Oliver, Sille, Silveri ja noh minuga :D Lol. „Davai, üks, kaks, kolm!“ *ring laguneb koost* failo.

Siis peale Jaana lahkumist käis tükk aega pidu (nananana) ja siis läks asi tõesti imelikuks ning siis Sille & Anne & mina tulime meie tuppa, mõttega magama minna, aga siis mul hakkas igav ja ma läksin teise toa rahvaga tagasi Spartasse.

Spartas pidu aina jätkus, Reelika ja Liisi suudlesid (whattawhattawhatta?) ja siis keegi hammustas koguaeg kogemata kedagi (lulz). Grupitegevustes Henri lakkus Liisi kulmu (kogemata või on tal mingi kulmufetiš?) ja siis tuli –jälle- Liisile ja Reelikale mõte ujuma minna. Oliver oli ka kohe nõus ja isegi võttis rätiku o.O Mulle ei meeldinud mõte, et täis peaga minnakse öösel, kui vihma sajab ujuma ja otsustasin neid valvama minna; kohe oli ka Siim oma vanema venna suhtumisega kohal, hoolitsedes et keegi viga ei saaks (aitas üle nende neetud puujuurikate ja värki). Randa jõudes aga kadus neil ujumise isu ära ja me nsm istusime alguses liival, Oliver moodustas oma rätikust meile mingi „varjualuse“ mille alla me nagu kodutud koondusime (suht fail ettevõtmine, sest ta rätik oli selline pisikene). Aga tegelt oli täitsa soe; mina kui kõige pisem mahtusin ilusti ära J Siis Sanders tahtis vette minna (ta oli üldse jube kuri terve õhtu ja ka tänase) ja kui Silver teda takistada püüdis, siis ta hakkas täiega temaga hüppama, umbes et „türa, lase must lahti“ ja värki. Sanders läkski vette (riided jäid kaldale o.O) , meie Siimuga olime suht mures, aga Oliveril oli suhtumine „las keegi vaatab teda, et üks pea paistaks“. Siis Silver läks riietega talle järgi ja õngitses ta välja.

Ee, siis me läksime tagasi Spartasse diivanitele istuma. Niisama lebos ja värkisärki, siis tuli idee lükata kõik diivani osakesed kokku, moodustades suure voodi ja siis kõik koos magada. Ultimate voodi pandi kokku ja toodi ka tekke, aga mina ei mahtunud sinna (isegi nii väiksena nagu ma olen) ja siis kui ma hakkasin papusid jalga panema, et minna tüdrukute tuppa magama, ütles keegi (kas see mitte Siim polnud?) et kuhu ma lähen ja miks. Ma ütlesin, et pole ruumi ja siis kohe jagati käsklus koomale tõmmata. Ma kustutasin tuled ära ja pugesin ka teki alla.

Mind sokutati täpselt diivani/voodi serva, kus ma siis pooleldi magasin Siimu peal (kelle peal magas pooleldi omakorda Henri) ja minu peal magas Silver. Moe moe, nii pehme tekk oli :3 Alguses oli suht imelik, aga samas selline kodune tunne. Soe ja värki. Siis lõpuks kõik nagu jäid vait ja siis mu kõht hakkas korisema. Ma ütlesin et, nyu mul on kõht tühi ja poisid hakkasid kohe oma pitsadest rääkima. Umbes et, oh jah meil on ju veel pitsat, läheks tüdrukute poole pitsat tegema, aga siis see ainult mõtteks jäigi. Jälle jäid kõik vait ja nii ilus vaikus oli. Vihma sadas ja see krabin oli kuidagi meloodiline minu jaoks. Kuigi ma olin juba üsna väsinud ja kaine, ma ei tahtnud magada. Ma mäletan, et Siim tõmbles vahepeal unes, Henri häälitses kuidagi ja Oliver tegi ka midagi imelikku J Ja kuna ma olin Silverist natuke nagu ülevamal pool, siis ma magasin nägu tema lakilõhnalistes juustes. Huvitav palju lakki ta oma soengu peale kulutab o.O? Tegelt jube hea lõhnaga lakk oli, millegipärast tuli mulle kohe silme ette mingi roosakas lakipudel. Irony. Ma olin vist üks viimaseid kes magama jäi, sest kui uni mu lõpuks maha niitis, oli väljas juba valge ja kõik (või enamus) nohisesid ja norskasid vaikselt omaette.

Tõusta oli ka suht lõbus, ma avasin luugid ja vaatan- kõik ikka magavad. Siis vahepeal Silveri telefon helises (äratuskell ma oletan) ja siis ta mõmises midagi ja pani selle kinni, sleepides edasi. Siis hakkasid paari minuti pärast kõik vaikselt virguma ja vaatasid üliuimaste nägudega ringi. Ma ei tahtnud veel tõusta, ma lasin Siimu välja ja siis tukkusin edasi. Järsku kuulsin, kuidas Reelika ja Liisi ütlevad moe moe häälega: „Vaata neid kui nunnu!“ ja ma avasin silmad, taibates et jutt käis minust ja Silverist. Me magasime peakesed koos. Moe moe.

Ja siis täna pmst töö on üliigav, mingi prügi korjasime nats ja siis puid vedasime, aga see pole tähtis. Tähtis on see, et me saime selle viktoriiniga jälle edasi, finaal siit me tuleme! Just nii, Sille viis meid taaskord võidule (loomulikult meie abiga J) Moemoemoe. Luvluvluv.

Ja nüüd ma tahaks magada, aga pole mõtet, sest kell on juba 13:42 ja kohe on vaja naaseda tööle. Kui ma nüüd magama jään (ka peale tööd) siis ma ei suuda õhtuks enam üles tõusta. Must stay awake. Must not sleep. Nanana.

Mu vend on…. (ei ütle otse välja poliitiliselt ebakorrektset sõna)

P.S Õhtul diivanitele tuttu minnes, Oliver ütles midagi et, ärge üksteist katsuma hakake vms ja siis ma ütlesin, et üks õhtu võib, üks öö pole pede ja siis hakkas neil mingi SBS ja SFF teema. Ärge küsige, mis SFF on, mõelge ise- see on liiga imelik et seda kirjutada.

- Kõige pikem blogija siinpool Peipsit, Leelu-Luule

Detailsus on kuum

- Oliver

Oliver palus mainida, et ta ütles seda niisama ning ei mõelnud, et see arvutisse läheks.

- Henri

Lugesin just siin sissekandeid ja osad asjad on eriti mööda. Aga muidu tubli töö.

- (Vist) Oliver

Mu juustu-sibulaleiva pakk just plahvatas. Konkreetselt :D Avasin seda ja siis käis lihtsalt ilge pauk ja terve tuba oli leibu täis. Uskumatu. xD

- Sille

No comments:

Post a Comment