Friday, August 7, 2009

o6.o8

06.08.09

Ee, see suur et me Reelikaga sekundoks siin ja me suht vintis :D jeaa, pidu! Tegelt tahaks rohkem trippida ja värki, aga meil sai viinuška otsa. Miu. Igatahes, me kohe tagasi Spartasse.

- Leelululele.

HAHA, suht veider päev oli eile, praegu on 6. august ja ma ärkasin tüdrukute pool reelika voodis üles, Elise kuskil kõrval õiendamas. Igatahes, suht täpne ajastus oli sest kell oli 7:56, nii et ma läksin ja äratasin kõik üles, kuna minu päev oli äratada. Ma ei tea, kas midagi juhtus veel eile, aga ma arvan, et ma tegin õigesti, et ma magama läksin, sest jooki oli suhteliselt vähe järgi veel. Nii 0,2l viina. Mul läks 0,3l viina ja 0,75l gini, aga ma ei tunne, et see oleks nii mõjunud nagu ma lootsin, igatahes täna peaks midagi juurde ostma, sest muidu on suht perses. Ei tea, kas täna ka toimub pidu, oleneb sellest mida malevarühmajuhid otsustavad, kas me peame staabis magama jne, ma hui magangi, isegi siis kui nad käsivad. Igatahes, reivisime eile, sekesimsisine jne,,, igast asju sai tehtud, osad idioodid läksid hiljem veel järve ujuma ning olid märjad nagu kassid. Mõttetu suht minu meelest, nad ei läinud isegi alasti ;D

Ok, kokkuvõttes see värk, et midagi väga erilist ei juhtunud ning ma jäin veits vara magama, oleks võinud tsipa veel üleval olla, praegu on kell 8:13 ning ma ootan tüdrukute pool, et varsti saaks süüa. Peab veits ootama, aga ma hakkan varsti liikuma ma usun. ;d

- Henri

Ütleme nii, et eilne pidu oli vägev! That party last night was awfully crazy, wish someone had taped it… Vaatasin just digikast pilte ja irvitasin, oh seda nalja! Nukid on jube valusad, kuna Oliver lõi mind -.- Okei, tegelt me mängisime nukke, aga ma ei oletanud, et ta mind nii tugevalt lööb o.O Hmm, eile juhtus selline värk, et ma ei pannud tähelegi kui meie joogid otsa said ja alguses ei mõjunud ka (pmst karuselliperiood algas siis, kui ma poiste diivanil magama hakkasin minema). Mida ma mäletan? Keegi käis vees, hullem reivimine käis, me mängisime „Dare“ ja Oliver sai oma happy day, kuna ta sai pealt vaadata, kuidas mina ja Annu suudlesime. Lol. Kurat, ma rohkem ei mäletagi suuremaid sündmusi. Igatahes, mina jäin tuttu elutoa diivanile koos Kluxi, Silveri, Madise, Liisi, Elisega ja nüüd mul on selg valus o.O Owei. Putsi küll, ma ikka veel suht jokkis, aga kell on juba 8:24, st peab sööma minema. Loodan, et juhid aru ei saa, et mul on raske sirgelt kõndida. Huvitav, kas mul on nõnda tugevad jääknähud, kuna alko hakkas hilinenult mõjuma ja ma läksin jumala putsis peaga magama? Igatahes, ma sööma. Loodame et pole see sitt puder.

- Leelu, kelle käed on nagu jäätükid

Me Elisega Slackime täiega. ;) Eilne oli jah, suht putsis. xD

- Jaana

Ehheee, panime kaamera laadima (loe: tulime ka slackima) ja chillime natuke siin nüüd. Jep, nähud on meil kõigil ja tõele näkku vaadates – mu tripping-muusika aitab sellele vaid kaasa. *does teh happydance* Anima Libera ? Anyone?

K, lähme tööle. >.> Gummycandeh, nao!

- Üle PIKA aja, Annu jälle <3

See suur et hommikusöök oli nämm J Mannapuder, mustikamoos ja kohvei. Nägime oma silmaga Volodjaksot :D Chill. Ei, jäägikad on küll veel. Ja Annu tripiness + minu half-stoic mode teevad koos huvitava koosluse. LOL. Tahaks minna skinny dipping J Nagu eile J Annul on ka selline mõte peas *Annu teeb Oliveri firmaliigutust* aga läheks praegu ? Neeh, ei nii loll ma ka pole et töö ajal paljalt ringi jookseks :D Veel. Aga kui see trippimine nii jätkub, siis ma ei kujuta ette mis saama hakkab.

HALF-STOIC MODE + TRIPPING+ GUMMYCANDY+SUN+ANNU+EILNE. Pakkuge ise, mis saama hakkab.

- Lord of the „gummycandehs“

*makes evil plans to dominate the wooooooorld*

Yes, indeed. Bring out the Misha flags!

OY, BACK TO WERK YE SCALLYWAGS!

- Captain Annu, the last pirate on the great Peipsi sea (Peipussee):D

Me leppisime nüüd oliveriga ära ja ma sain salaamit J)) see oli suht rõve, aga rahu märgiks ma ei PAUKUNUD :D Aaaa, ja henri, kuidas sa tead, et me paljalt ei ujunud eile??

- Liisi

Ohh, hakkaks Bitchi panema?? !

No mis see olgu, mingid tolgused käivad minu arvutis kirjutamas, ilma minu käest küsimata. Ma ei saa aru, mis toimub?

Kohe näha, et must saab Bitch valmis. =D

Sitt päev on täna, aeg läheb megaaaaaeglaselt ja tööd ka eriti pole. : / Ja kui antaksegi töö, siis on see mingi siuke, mida ei taha ja ei viici teha. Aga jah, viimane tööpäev saab kahe tunni ja 45 minuti pärast ametlikult läbi. See tähendab seda, et selle aasta malev on pmst läbi. : / Homme on suht mõttetu päev, koristame ja siis kell 12 juba sõidame, loodetavasti. Minu arust on väga hea, et me nii vara lähme, sest alguses oli üldse jutt, et me lähme hiljem veel. Aa, ja pluss, sain täna Madiselt samblasitta juustesse ja selga täiega. Madisel on järelikult päevad. Pole midagi teha.

Igataheees, igav on praegu. Varsti viimast tööd tegema. Bb

- Jaana

Jou. 1) Liisi, keedusalaami oli megahea. 2) Ma ei mäleta Annu ja Leelu suudlust, fail. Igatahes pidu (ja skinnydipping ka) oli siiani parim, „Kammoon, Simmo“ naljad domineerisid, dare oli lahe (SANDERS KATSUS JAANA TISSI (Henri ei näinud, aga nad amelesid ka kuskil)), Leelu, sorri nukimängu pärast, ma oma arust ei löönud kõvasti, Madis oli putsis (ta siin kõrval muidu) ja üldse oli tšilläks. Magada sai nii umbes 5:48-8:01. All diivanitel oli mingi orgia jälle, ma ei joininud L Aga täna repeat process, mulle meeldivad purjus inimesed. Aa, meil on praegu tööaeg, täna pole sittagi teinud, söön pitsat jne.

- Oliver

Pano on munn.

- Madis

Mkay, viimased kaheksa minutit meie viimase tööpäeva lõpuni.. Kerge kiisu tuleb peale, kui mõtlema hakata. Kasvasin ju nende inimestega kokku, ja nagu malevalaul ka kõlab – „Meid on üheksateist, sõbrad saanud meist“ <3

Nii palju ilusaid inimesi, kes oma ilu mingi munnimaski taha peidavad. Tervitan siinkohal Anettet J Ja Jaana, sa oled tõesti täna bitch. Mu bitch.

Me Leeluga slackime veits. Ah, pohhuj. Viis minutit veel. Pealegi, me oleme täna küllalt tööd rüganud, käru sai gravity-faili ja mingi piece of shit kukkus mulle jala peale. Ja seda sellepärast, et Henri oli liiga laisk ja ei viitsinud seda logisevat käulat minema sõidutada. Pidin seda üksi tegema, miu.

Sanders tahtis mulle katuselt pähe sülitada ja Karl suutis meie Zippo mingisse kinnisesse vetsuruumi kukutada. Siinkohal ma imestan, et Pano sellele järgi läks o.O

Agaaa anyways, ma vahetan riided ja siis me lähme Luulega ümbruskonda pildistama. Misha flags will be dominating the area sooner than you could say cheesecake.

MUHAHAHAHAHAHA.

- Annu, over and out.

Mm, cheesecake *Homerish soundeffects* Igatahes, mu jalg valutab. Tähtis teada, või mis? Oi Oliver, kuidas sa seda ei mäleta :O ? Küsi Silveri käest, te kahekesi vaatasite meie actionit pealt nagu lapsed jõllitavad kuusepuud jõuludel. Lisaks, Oliver ütles ülinunnu lause: „Appi, see on kõige ilusam asi, mida ma tänase päeva jooksul näinud olen“ Haha. Ja ofc poiste silmad särasid ja värki. Mm, mis kõik veel toimus: Andra vs. Karl liivamaadluses; Jaana vs. Reelika mingis naistekismas; Jaana sai boobgrabi xd; Ma feikisin suudlust Kluxiga ja ka Oliveriga; Annu suudles ka ühe isikuga, kelle identiteeti mina ei avalda, kuna ma saaks lõuga, aga siiski see oli ka „Dare“ raames, seega suht poh. Nanana.

Hmm, praegused külalisesinejad on Henri, Silver, Liisi. Igatahes, terve päev oli hea olla, vist selle pärast, et oli hea magada, olgugi et ärgates olin ma mingis kahtlases asendis ja mu selg jäi haigeks. Suht pull oli ärkamisega, minu meelest oli see Sanders, kes tuli äratama, aga ma olin nkn juba poolunes. Teised diivanil tudujad ei ärganud, ma ajasin kargu alla ja lippasin Spartast minema, et jõuda ilusti sööma. Jube chill tööpäev oli, käisin koguaeg ringi loll irve näol. Mul kammis see jääknähuvärk ikka ära ja no lihtsalt ei suutnud lõpetada irvitamist. Lol.

Viimane tööpäev, HUI saingi värvima. *ülipettunud* Kõik peale minu said värvida -.- So not fair, mul on ikka tunne et ma ei meeldi Ridvale o.O

Nii lebo on olla, poisid võiks juba poe poole minema hakata, täna on plaan eilset korrata. Vähemalt mul ja Annul J Aga mitte vana hea LV-ga, vaid seekord mingi tibivärgiga, nt Agnes või Aramis? Ei, viimast küll mitte -.- Ennem siiski Agnest.

Ahjaa, Elisa jäi ka täna haigeks, palavikus ja puha. Ja ma nüüd lõpetan, peaks Mishataisima kogu territooriumi. Muhahahahahaha, world domination.

P.S Paris Hilton mängib „Supernaturali“ ühes osas, Annu elu on nüüd läbi :/

- Leelu

Mu voodis istub 6 inimest ja nad irvavad kõik mingite piltide peale, mida nad on juba 4 korda vaadanud otsast lõpuni läbi xD v.a. mina. Ei , vähemalt on lõbus neil.

Aa, Oliver, sul on vist kõige parem kujutlusvõime üldse. =D Ja see ei olnud üldse mõnitavalt öeldud, sest nalja peab ju saama. =D Ma juba ootan, kuni me mõne kuu pärast neid loeme ja naerame. Mai viici kirjutada, Oliver kirjutab. Bb.

Aa, ja sorry Liisi. Ta lihtsalt tõmbas selle arvuti mult käest ja sa saad kohe esimesel võimalusel. : )

- Jaana

14-16 oli suht produktiivne. Madisega vedasime mingi 8 lauda ja läksime jooma, sööma ja siis tagasi tööle, aga sinna jõudes mõtlesime ümber ja läksime randa päevitama ja ujuma mingi tunniks. MEGAMÕNUS oli. Jaana kirjutab nagu debiilik J Üliperses, et viimane päev on, algul läks aeg megaaeglaselt ja nüüd hoopis ülikiirelt. Fail.

- Oliver

Istun praegu Sille ja Annekesega Jaana voodi peal, teises toas Henri, Liisi inc. ja mingi seltskond läks poodi. Sanders ja Siimu on kadunud. Sööme Annekest ja naerame. Anneke ise praegu tsekkab Jaana iPodi ja üritab süsteemi endale selgeks saada. Sille superviseb. Üldiselt oli suht lebo tööpäev. Viimane siiski. Algul Henriga tegime tõsist tööd aka tassisime nats mingeid katusevärke, seda mingi pool tundi ja seejärel läksime Spartasse lebotama. Peagi jõudis kohale Rebekka kes meid sealt välja peksis. Sündmuste edaspidises käigus sattusin ma Sillet ja Annekest koristamisel aitama. Suurema osa ajast siiski lihtsalt ajasime juttu kuskil kämpade treppidel. Pärast lõunasööki saadeti meid piitsaga eterniite tassima ühest kohast teise, mis oli ikka mõttekas. Saime asjaga mingi pool tundi varem valmis ja läksime lähedalolevat mingit hoonekompleksi tsekkima. Kõikjal õhkas NSV ja lubja järgi. Lõpuks avastasin end mingist pimedast kuurist, kus hoiustati igast gaase ürgajal aka mõni dekaad tagasi. Sirutasin pimeduses käe riiulitevahele, võtsin mingi asja ja hakkasin uurima, kui järsku mingi vapsjee parm(loe: vaablane) mind nõelas ja siis vihaselt minema sumises. FFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK ütlen ma selle peale. Tõttasime pärast seda staapi, kus Rebekka mingit kreemi or smth peale pani. Mis tänasest saab, ei veel ette tea. Osadel on soovi pisut läbutseda, niiet tõenäoliselt hakkab midagi täna toimuma. Viimane õhtu siiski. Aga elame-näeme. Siimu ja Sanders teevad kuskil praegu SBSi. J

- Silver

Miks minu keegi minu tsivilisatsioonis käimist ei maini? Tahate öelda, et ei igatsenud mind vä?? No FAIN! Üldsegi, mida te sööte seal allkorrusel pitsat ja mulle ei paku :D Mul on kõht nii tühi. Loodetavasti on täna õhtul hea söök. OHH, mul just tuli meelde, et Indrek ostis meile täna igast grillvärki. YUMMY, YUMMY, YUMMY. Tahaxx juba :D

Ja Henri, sa ütlesid mulle 30minutit tagasi, et sa helistad mulle natukese aja pärast. THE FAAK nagu??? Jõhker überlassen käib siin.

- Reelika

Kurat, me Annuga failisime, läksime poodi, aga meid oli ainult neli ja me ei saanud võimalust jooki osta -.- Viimane õhtu ja me peame igavlema? Mingil määral on pisike masekas kallal, kui mõtled, et no damn homme on ära sõitmine ja sa arvatavasti ei näe neid toredaid, hulle, lõbusaid, totakaid, erilisi inimesi peale kokkusaamist enam kunagi -.- Loodame, et me ei jää üksteisele võõraks ja suhtleme ikka edasi, sest no kui me oleme kambaga kolm nädalat nõuka tingimustes vastu pidanud, siis me peaksime olema siiski mingil määral üksteise „külge kasvanud“

Tahaks nii väga, et täna toimuks midagi, sest Annu näib ka pisut nukker. Mulle ei meeldi näha teisi kurvana, seega ma proovin ta tuju tõsta, kui ta naaseb minu juurde (jap, jälle nurgas praegu). Eks me näe, mis saab ja kes saab (haha, vasakule).

- (Seekord pika tutvustuseta) Leelu.

Jõuuu. Kell on 19.37 ja ma pean minema meie värskendavat dušinurgakest külastama J)))))) Jaana, miks sul see tobe ring tuleb :/ Ritv on bitch, ikka. Seeya :D

- Liisi

PS! Sorri jaana, ma ei viitsi enam pikemalt kirjutada praegu

PPS! Täna oleme kastis ;))))))

No comments:

Post a Comment