Friday, August 7, 2009

22.o7.

22.07.09

Ahh, Tänased 4 tundi läksid nagu väga kiiresti, mis on muidugi hea. Töö, mis tegime oli suht sitt muidugi, aga no mis teha. =D Pahtlitega kivide vahelist muru eemaldada, prügikoristust teha ja kõik viia kuhugi territooriumi teise otsa. Ei , tore. Paar inimest lähevad varsti, täpsemalt 13 minuti pärast ujuma. Pärast saab siis teada, kuidas oli ja siis saab ise ka mingi teine aeg minna. Ma ei viitsi enam kirjutada, tahaks raamatut edasi lugeda. Kaarte tahaks ka mängida. =D bb.

- Jaana

Oeh, mu lällarid valutavad -.- Rääkimata mu õlast, mis pidi kõigepealt 6 tundi riisumist taluma ja täna 2 tundi kõplamist (2 tundi olime prügikollid ju). Need Iisaku omad on siiski parajad ossid, like really, those guys are way more freaky than ours. Njäu, tunni aja pärast saab süüa ka J kuigi kõht on pmst täis tänu võileibadele ja Iisaku kookidele JJ We’re running out of candies! NOOOO! *paanitseb*

Miks on meie maleva poisid tränakad? Seriously weird. Ma lihtsalt pean kirjutama poiste hommikutraditsioonist (millest meile rääkis Kristiina). Hommikul neil hakkab träna mängima (automaatselt mingi kell, äratuskellana vist?) ja siis nad peavad võidu toa keskele reivima jooksma. See kes esimesena reivima hakkab, saab esimesena dušši alla minna ja vb on sellele, kes ei ole toa keskel reivimas mingi karistus. Kes teab mida need tränahullud teha võivad vaestele kõrvalkannatajatele -.-

Ooh, ujumas oli niiiii mõnus! Tõsiselt, teised ei tea millest nad ilma jäid. Vesi oli nagu ülisoe, liiv oli ka veel soe, lained olid suuremad kui Paljassaares! Sitaks chill oli laineharjal „sõita“ ja jänkudesse selg ees hüpata J Ainult mina, Sille ja Anne läksimegi tüdrukutest ujuma, poistest ma ei mäletagi kes julgesid minna -.-

Oi, teised mängisid õues Iisaku ossidega kossu ja võrku, aga nüüd hakkas sadama :P See on nagu vihje, et get lost now või nii.

Huvitav mis süüa on? Kas seekord saab seda teed, mis mulle meeldib (ainult kui sinna on 1 kuhjaga ja 1 tavaline lusikatäis suhkurt pandud) või on mingi morss? Jeea, morsipidu! No oleks siis sedagi. No party, no gambling madness, no –well- afterwork afterparty. I dont get it, why no party -.- ?

Tuba on nii imelikult tühi, ainult mina, Jaana, Annu, Elisa ja Kristjan oleme siin. Mulle meeldib kui siin on palju rahvast, nagu Sille ja Anne ka ja siis Annu smokingbuddy ja siis veel keegi. Siis on palju juttu, naeru ja lihtsalt tore on olla. Kodune. Selline, maleva-tunne. Ehk võiks selle kohta ka mingil määral ühtekuuluvustunne öelda? Tahaks imagot või aliast mängida. Või mõnda muud mängu. Ahjaa, mainides seda, me mängisime Iisaku ossidega mingit perverted mängu, kus tuli rivvi võtta, siis käsi jalge vahelt enda taha sirutada, sinu taga olija haaras su käest kinni ja ise sirutas oma teise käe taha. Ja kui kõik on nagu ketina ühendatud, hakatakse tagantpoolt järjest teiste jalgevahelt läbi roomama, (kätest mitte lahti lastes, i think)

Jaana ja Annu mängivad kaarte, and i feel kinda booreedd. Olgu, ma lõpetan nüüd.

P.S homme peavad poisid meid äratama, peaks ukse lukku panema? What if they throw their stiiinky socks at us T.T ?

- Leelu-Peelu J

Okei, tegelt mulle ei mahu kunagi pähe, kuidas Leelul nii palju siia kirjutada on.. Haige piff. :D 14 minuti pärast saab süüa. Varsti peab liigutama hakkama.

Suurem vihmasadu jäi ka järgi ja mõnus päike paistab J

Ahjaa, mu papud kuivasid tänaseks ära. Neli päeva! Ja mul on tunne, nagu need oleks kaks numbrid väiksemaks kuivanud. Aga okei, pärast kirjutan. Tsau.

-Annu

No comments:

Post a Comment