Friday, August 7, 2009

25.o7

25.07.09

MA LIHTSALT EI SAA ARU MÕNEST!! Ja ma ei tea, kas ma isegi tahan seda. Siin on kõik muutunud juba nii nõmedaks ja üksluiseks. Ma tahaks linna. Seal toimub pmst alati midagi. Ma igatsengi kõige rohkem seda. Ma ei taha enam siin olla. Kui järgmine aasta mingit normaalselt Malevat ei ole, jääb see kahjuks mul küll viimaseks. Aaahh, Masekas on tagasi.

Ma jätkan hetke pärast. J

-Jaana

Oi, tere. Annu reporting for duty =D

Täna on juba laupäev, saime põhimõtteliselt tunnikese kauem magada. Nojah.. Päris saimegi.

Enamus majast läks alles kella viie ajal magama, sest mingid purjus russid olid otsustanud, et me oleme rikutud noored malevlased ja meil on liitrite viisi alkoholi! Tulid siia meie pidu crashima, astusid niisama esiuksest sisse ja hakkasid laamendama. Mingi hullem draama tuli sellest kõigest – Jaana oli meie kõigi eesträäkija, kuna spartakad ja mõned süütud kaasaminejad ei olnud nii ausad. Tipsutasid vaikselt oma toas ja käisid rannas. Täna käis mingi mendinaine siin ja kuulas Jaana üle. Nii palju, kui mina aru sain, kirjutas Kristjan staabis mingi seletuskirja. Kahju oli üpriski suur =D Meil visati ukseaken sisse, Jaana ei saanud stressi pärast magada ja kokkuvõttes jäi suurel enamusel üle poole unetundidest puudu.

Iiiiigatahes on meie tänane päev üpriski teguderohkelt möödunud, sest täna pidime muusikavideot tegema. Meil tõotab segi päris vahva video tulla.. Tõnis on Günther, tal on vasaku käe küüned lillad ja parema omad kollased. Günther – Tutti Frutti Summer Love

See laul kulub meile kõigile varsti pähe J

Vihma sajab. Tõnisel on sinised silmad. Punased püksid. Lainer näos kinni. Mõtlesime, et kui juba mukkimiseks läks, labeldasime tema ka drag-queeniks, panime talle jumestuskreemi, päikesepuudrit, lauvärvi, ripsmetušši jms peale. Väga vahva. Mulle tegelikult meeldivad ta küüned..

Hops hops ja jalaga sinna, kuhu päike ei paista! Poole tunni pärast saab süüa? YAY.

Elise on kuskil oma toas ja üritab meie videot kokku monteerida, aga see ei taha õnnestuda. Tõnis läheb tšekib, mis keiss on.

Aga ma ei tea… Kindlasti blogib keegi veel siia, näiteks Jaana või Leelu, või isegi Elisa. Kõikidel on raudkindlalt midagi lisada, sest kõik olid eraldi gruppides. Õhtul saab naerda.

Teate mis? Karl on emona isegi nunnu. Pool mu garderoobi on maleva peal laenutuses, muidugi emode kasutuses. Silverile sobib mu särk ja puha, Leelu laenas mu vööd, Oliver mu cuffi, Karl mu käevõrusid ja staffi. Tavai, ma lähen. Musidkallid. Hiljem moshime. <3

- Annu

Ma kirjutan rõve aeglaselt, SORRY, täna pidi tegema mingit muusikavideot, mina oli Günter ning mind mukiti üles. Homo vuntsid ja igast värgid. Küüned on värvitud ja mingi jama on

.

- Tõnn

Nonii, kell on 22.30 ja me oleme kõik Staabis, sest oot, me hakkame mängima :D Iiiiigatahes, oleme me nüüd pool tundi hiljem Staabis ning ootame, millal meid magama pannakse. Meil kästi täna kõigil Staapi magama tulla. Öeldi, et lihtsalt, sellepärast, et see oleks lahe, kuid selleks ei pea geenius olema, et aru saada, et me magame siin sellepärast, et nad kardavad meie pärast, kui me seal üksi magame. Arvatavasti tänase varahommiku pärast. Täiesti haige oli see ikka. Ma ei viitsi hakata seda ükshaaval täpselt seletama, sest see nii pikk jutt, aga mina olen siis igatahes selle juhtumi põhitunnistaja ja mult võeti tunnistus ja üteldi, et kui see asi edasi läheb, võivad nad mulle uuesti helistada, et täiendada oma tunnistust. Aga ikkagi oli see kõik, terve õhtu ja varahommik nii fucked up, et sellest ei taha enam rääkida ka. See oli ja loodetavasti ei juhtu enam uuesti.

Nüüd aga hakkan arvatavasti Heartsi mängima vms. =D Igav on. Ma räägin, et oleks pidanud siia arvutisse mingi mängu muretsema, ennem kui ma siia tulin. ;) Aa, ja meie Emod olid ka väga nunnud.

Ohhoo, kell on kogemata juba jõudnud kesköö lähedale, täpsemalt 23.56 juurde. Ei tea, mis kell homme ärkama peaks, aga eks keegi ikka äratuse paneb ja kõik selle peale ärkavad. Meganaljakas oleks, kui poisid teeksid oma iga hommikust reivivärki. xD

Ma tunnen, et ma magaks 6 päeva järjest praegu. See on lihtsalt väga jube suur väsimus, mis mul praegu peal on. Aahh, no täna sain ju ainult 3 tundi magada, kui sedagi. Ma SAAN, 1 minuti pärast, kirjutada meie blogenzzzisse tänase uue kuupäeva juba. ^_^

- Jaana

No comments:

Post a Comment